SesliMesele.Com Duyuru.

Meraba  Arkadaşlar Sitemiz Kapandıgıı için kendime ait Wordprees Sayfasından sizlerle İletişime geçmeyi düşündüm ve konularımla devam edicegim..Bunun için bana destek verirseniz sevinirim amacım millete blog atmak degil sadece sizlerle güzel paylaşımlar yapıp Sizleride Bilgilendirmek amacım..

Neyse gelelim Site konularına,Sesli chat Siteleri Günden güne çogalmakta Günümüzde Oldugu Gibi Sanalın Eski tadı Tuzu Kalmadı bunun farkındasınızdır Galiba Ama Sizden Tavsiye Ben olsam yerinizde Sesli chat Sitelerine Sohbet sitelerine girmem ne den  ? Derseniz Millet çıkarcı Olmuş işi Resmen Paraya dökmüşler Şapka Satarak Sitesini o parayla sizin ödediginiz parayla geçindiriyolar Bilmem Farkındamısınız Bence En güzel Sohbet ESKİSİ Gibi Oldugu Msn (Mesenger) bu yüzden onu öneriyorum işteyse Boş Boş yalan dolan işler Degil benim amacım sizi msn çekme degil Ama Şunu diyim facebook tweeter Çıktı çıkalı Ayriyetten Sesli chat günümüzde çogaldıkça insanlar sanalda daha farklı Yerlere gelicekler insanlarımız nankör ve adi oldukları için kimseyede güven olmuyor  Bunun için benim tavsiyem Msn grip en güzel sohbetinide edersin Kamerada açarsın arkadaşınla görüşürsün…

Bir Cevap Yazın

